Simurg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

En son konular
» Fume FX ile ateş yapımı..
Maya Nedir? Icon_minitimeCuma Nis. 10, 2015 3:21 pm tarafından cingeyli

» Profesyoneller İçin En İyi 11 Flash Menü ve Navigasyon Dersi
Maya Nedir? Icon_minitimeSalı Mart 26, 2013 12:49 am tarafından zynp71

» Mental Ray Eğitimi(Türkçe)
Maya Nedir? Icon_minitimeCuma Nis. 27, 2012 4:57 pm tarafından 3dsmaxci33

» VTC: Adobe Photoshop - Mastering CORE Concepts Tutorials
Maya Nedir? Icon_minitimeÇarş. Kas. 11, 2009 6:34 am tarafından Owner

» Video Copilot - Andrew Kramer (1-83 Bütün tutorialleri)
Maya Nedir? Icon_minitimeSalı Kas. 10, 2009 5:07 am tarafından Owner

» Video2brain: Adobe Dreamweaver CS 3
Maya Nedir? Icon_minitimeSalı Kas. 10, 2009 5:03 am tarafından Owner

» Maxon Cinema 4D R11.5 Goodies DVD (Win & Mac)
Maya Nedir? Icon_minitimeSalı Kas. 10, 2009 5:02 am tarafından Owner

» VTC: Adobe Photoshop - Mastering CORE Concepts Tutorials
Maya Nedir? Icon_minitimeSalı Kas. 10, 2009 5:00 am tarafından Owner

» DesignProVideo - Photoshop CS4 101: Core Photoshop CS4
Maya Nedir? Icon_minitimeSalı Kas. 10, 2009 4:59 am tarafından Owner


Maya Nedir?

Aşağa gitmek

Maya Nedir? Empty Maya Nedir?

Mesaj tarafından Owner Cuma Ekim 16, 2009 7:06 am

Maya

www.Autodesk.com

üç hikayenin ürünü...

Wavefront firması ; 1984 kuruldu, ilk yıllarda ürettikleri preview isimli yazılım daha sonradan universal studios tarafından alınıp sizlerinde hatırlayacağı kara şimşek(önünde kayan ışık olan, siyah araba) filminde ve başka birçok filmde kullanıldı. 1988 de masaüstü pazarına giren firma Personal Visualizer isimli yazılım ile CAD kullanıcılarına foto-gerçekçi görüntü imkanı sundu. Aynı yazılım için farklı işletim sistemi versiyonları çıkarıldı...

Alias firması ; Firmanın kurucuları kolay kullanımlı , özellikle sinema ve reklam endüstrisine hitap edecek bir yazılım geliştirmeyi istiyordu. 1983 yılında bu yönde çalışmaya başladılar. 1985 te ilk sürümü olan Alias/1 isimli yazılımı SIGGRAPH 'ta duyurdular. Bu yazılım sıradışı idi çünkü polygon çizgilerine göre daha pürüzsüz ve gerçekçi hatlar oluşturuyordu. 1985'te Gm firması ile anlaşma yaparak CAD sistemi ile Nurbs sistemini uyumlu hale getirmek için çalıştırlar. bu yılın sonlarında Silicon Graphics firmasıyla irtibata geçerk SGI süper bilgisayarlarının normal bilgisayar grafiği için de kullanılmasını önerdiler. o zaman kadar SGI sadece CAD/CAM sistemlerinde kullanılıyordu. SGI bu işbirliğine sıcak baktı çünkü satılan her Alias yazılımı ile birlikte bir bilgisayar satılması oldukça cazip görünüyordu. 1986 'da Alias/2 yazılımını duyurduklarında program artık spline tabanlı çizim de yapabiliyordu ve bu yepyeni bir pazar anlamına geliyordu.

1989'da Steve Williams firmadan ayrılarak ILM firmasına gitti. burada Abyss isimli film için çalışacaktı ve yazılım olarak Alias2' yi seçti. Abyss film endüstrisinde büyük ses getirdi ve ILM firmasına görsel efekt dalında Akademi ödülü kazandırdı. böylece Alias yazılımı film animasyonu alanında ilk büyük çıkışını yapmış oldu. 1989'da Honda , BMW ve Volvo gibi araba markaları Alias yazılımı kullanmaya başladı. 1990'da üçüncü nesil yazılımlarını duyurdular: endüstriyel dizayn için Studio ve Eğlence pazarı için PowerAnimator yazılımı. aynı yıl ILM firması bu programı kullanarak görsel efekt dalında akademi ödülü aldı. PowerAnimator, Arnold Schwarzenegger'in düşmanı rolündeki cıva robot için kullanılmıştı. Arnold Schwarzeneger bu filmde 12 milyon dolar aldığını söylerken aslında en çok parayı alan aktör o değildi. Arnold dakikasına 200-bin dolar alırken cıva adam dakikasına 460-bin dolar almıştı...

TDI firması ; 1993 yılında Alias cesur bir hareketle Thomson Digital Images(TDI) firmasını satın aldı, bu firma Nurbs ve render alanında yeni buluşlar yapmıştı. Bu firmanın esas ürünü animasyon ve render yazılımı olan TDI Explore idi.

1995'te tarihte önemli bir değişiklik oldu. Wavefront Technologies, Silicon Graphics,ve Alias firması birleştiklerini açıkladılar. yeni firmanın amacı dijital alanda dünyanın en gelişmiş araçlarını üretmek olacaktı. Wavefront kurucusu şöyle diyordu: "Biz djital deri hazırlayacağız, diğer ekip saç ve bir diğeri kumaş hazırlayacak, böylece hepsi birlikte çalışacak. ama büyük sorunları hep birlikte çalışarak aşacağız." 2003 'te firmanın adı Alias olarak değiştirildi.

Maya: üç paketin birleşmesi ile oluşmuştur. Wavefront'un Advanced Visualizer, Alias'ın Power Animator, ve TDI'nin Explore yazılımı)

Maya Nedir? Maya
300 Spartalı filminde Maya 3D kullanıldı
Owner
Owner
Admin

Mesaj Sayısı : 206
Puan : 626
Reputation : 0
Kayıt tarihi : 13/10/09
Yaş : 37
Nerden : İzmir

https://simurg.yetkin-forum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz